Takuu ja tuki
Riskitöntä kaupankäyntiä
Tuotteillamme on 30 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus on voimassa toimituspäivästä alkaen. Edellytämme palautettavan tuotteen olevan käyttämätön, virheetön ja jälleenmyyntikelpoinen. Huomaa myös, että asennettu tuote on hyväksytty tuote. Tarjouspyyntö- ja mittatilaustuotteita emme ota palautuksena vastaan.
Mikäli haluat palauttaa tuotteen, olethan yhteydessä ensin asiakaspalveluumme, jossa annamme ohjeet tuotteen palauttamisesta.
Virheettömän tuotteen palauttaminen on asiakkaalle maksutonta, mikäli tuote voidaan jättää suoraan ja sellaisenaan postin kuljetettavaksi, eikä palautus kokonsa tai painonsa takia edellytä postin erilliskäsittelyä tai muutakaan erilliskuljetusta. Muussa tapauksessa palautuskustannukset veloitetaan asiakkaalta. Palautusoikeus koskee vain kuluttaja-asiakkaita.
Tuotteen noutamatta jättämistä ei katsota tilauksen peruuttamiseksi. Mahdolliset noutamatta jättämisestä aiheutuvat palautuskustannukset peritään asiakkaalta.
Takuu ja virhevastuu
Netraudasta ostetuilla tuotteilla on valmistajan myöntämä takuu. Myyjäliike ei vastaa viasta, jos se johtuu tavaran tai sen osan tavanomaisesta kulumisesta, tavaran vääränlaisesta käsittelystä, asennusvirheistä, käyttö- tai hoito-ohjeiden laiminlyönnistä tai tavaran luovutuksen jälkeen kuluttajalle sattuneesta tapaturmasta. Tuotteen oletettavissa oleva kestoikä on yleensä pidempi kuin niille annettu takuu. Tuotteen voi odottaa kestävän normaalissa käytössä sen mitä saman laatuisten ja hintaisten tavaroiden yleensä oletetaan kestävän, yleensä vähintään 2 vuotta.
Reklamaatio
Teemme aina parhaamme asiakkaidemme eteen ja edellytämme sitä myös yhteistyökumppaneiltamme. Vahingoilta ei kuitenkaan voi aina välttyä ja toimituksetkin saattavat eksyä matkallaan. Teemme parhaamme auttaaksemme ratkaisemaan nämäkin ongelmat, näissä tapauksissa parhaiten sinua pystyy auttamaan asiakaspalvelumme. Asian nopeuttamiseksi otathan yhteyttä asiakaspalvelun yhteydenottolomakkeella.
YHTEYDENOTTOLOMAKEPyydämme täyttämään lomakkeeseen tarvittavat tiedot mahdollisimman tarkasti, jotta tapauksesi voidaan käsitellä viivytyksettä.
Netrauta.fi käsittelee reklamaatiot ensisijaisesti kirjallisena.
Näin voimme vähentää väärinymmärryksiä ja parantaa asiakkaidemme oikeusturvaa.